دنیای شگفت انگیز
دنیای شگفت انگیز

سلام این لوگوی وبلاگ دنیای شگفت انگیز است.

مریم



نظرات شما عزیزان:

حورا
ساعت15:58---18 شهريور 1391
اینو دوستم گذاشت منم گفتم امتحان کنم:

"سلام اینو بخونید:





البته من ننوشتما یکی برام فرستاده





ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس





http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید..."
[Web] -


نارسیس
ساعت17:41---16 شهريور 1391
یکی نیست به این آقا رضا بگه کی با تو بود.

رضا
ساعت12:11---16 شهريور 1391
آخه به تو چه!
نارسیس خانم خیییییییییییییییییییییییلی
لوگوی زیبایی دارد و به تو هم ربطی ندارد.
همین که به فکر لوگو بوده است.خیلی
عالیه!می دانی به این آدم ها چی میگویند
فزول خانم


ساعت12:32---15 شهريور 1391

لوگوی خیلی مزخرفیه تابلو هست با پینت درست کردی! با فتو شاپ درست کن تا باحال شه!

پاسخ:سلام.من بلد نیستم با فتوشاپ کار کنم ولی ممنون که نظر دادی!



فرید
ساعت16:12---13 شهريور 1391

سلام ممنون که لینکم کردی منم لینکتون کردم
باتشکر التماس دعا

پاسخ:ممنون



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




نوشته شدهیک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, توسط  .
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.